Jak przywiązać użytkowników do sklepu internetowego?

Skoro już masz zaplanowane, że jesteś doskonały w prowadzeniu jakiegoś bloga, masz wystarczającą ilość odbiorców i spełniasz wszystkie oczekiwania - jesteś gotowy, aby zająć się swoim własnym sklepem internetowym. Powyższe zasady nie są konieczne, ale po prostu znacznie ułatwiają życie i pozwalają uzyskać większy sukces, dzięki któremu Twój wkład włożony w tę przedsiębiorstwo, zostanie zwrócony.

Oprócz samego wpływu na produkty w Twoim sklepie, które wiesz, że powinny się sprzedać - równie ważne jest prowadzenie go w ciekawi sposób. Jeżeli nie wiesz jak się za to zabrać i czujesz, że to stanowi dla Ciebie kolejne, ciężkie wyzwanie, wskazówka jest prosta - zaprojektuj go w taki sposób, że jakbyś był jego klientem, na może nie zostawiłbyś pustego koszyka. A to: skup się na kolorach, ozdobach, promocjach, ofertach, a nawet na dodatkowych prezentach w zamian za kupno jakiegoś produktu. Że być to dosłownie jakaś drobnostka - naklejka z Twoim logo, kod rabatowy na następne zamówienie, a nawet ładnie zapakowane pudełko z cukierkami w środku. Takie podziękowanie dla mężczyzny będzie czymś wyjątkowym - i on sam tak toż się poczuje.

Takimi gestami nie tylko poprawiasz chętnym ich samopoczucie, ale także dziękujesz, że wspierają Twój sklep. Aby doprowadzić kogoś do uśmiechu, trzeba zrobić mniej niż Ci się wydaje! Bardzo częstym, mniej zachęcającym czynnikiem do zakupu jakiegoś produktu są za wysokie ceny. Możesz mieć sklep nie wiadomo jak doskonały i ciekawy, ale nic innego człowieka nie zainteresuje przed zakupami, jak ich cena. Dlatego ważne, abyś postawił sobie cel, by były to kwestii w odpowiedniej cenie, a do określonej kwoty dodatkowo wysyłka za darmo.


Biznes i marketing: http://www.advmedia.com.pl/metoda-smarter/


Dodatkowo dasz klientom poczucie, że chce Ci na nich, a nie tylko na pieniądzach, i na samej satysfakcji z jakości Twoich produktów. Warto nawet mieć na uwadze, że w ten sposób zdobywać opinie kupujących, którzy dzięki takiemu rozwiązaniu i profesjonalnej obsłudze, na może nie zostawią po sobie śladu. Zawsze w takich sytuacjach po prostu składać się na miejscu tych ludzi, co sprawi, że będą częstszymi klientami, zostawiając Ci kilka dobrych opinii. Możesz nawet taką prośbę umieścić w paczce, aby konsument zostawił po sobie ślad swojego zadowolenia, dzięki czemu nie zapomną tego zrobić. Dodatkowym, skutecznym sposobem jest promowanie się - daj znać innym, że jesteś!

Nie wystarczy samo posiadanie sklepu, ale także kontaktowanie się ze swoimi odbiorcami, którym możesz nawet po określonym czasie zaproponować nawet konkurs. Większość osób lubi taki typ rozrywki, a takie akcje i konkursy, które wymagają udostępnień, dodatkowo poprawią Twój zasięg na lepszy!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O ERP

O mezoterapii

Sukces w biznesie